אטרקציות בעמק המעיינות

עמק המעיינות, הוא אזור שובה לב הידוע ביופיו הטבעי, ההיסטוריה העשירה והאטרקציות המרתקות שלו. ממקורות מים שופעים ועד לאתרים ארכיאולוגיים עתיקים, העמק הציורי מציע מגוון רחב של חוויות שישאירו את המבקרים בהשתאות.

אחד מיעדי החובה באזור הוא פארק המעיינות גני חוגה הידוע גם בשם מעיינות חוגה. פארק מים בטבע מדהים, בו המעיינות שומרים על טמפרטורה נעימה כל השנה. המבקרים יכולים לשחות במים הצלולים או להירגע על המדשאות המוצלות.

לחובבי ההיסטוריה, הגן הלאומי בית שאן הוא אוצר של נפלאות ארכיאולוגיות. עיר עתיקה זו, מתקופת שאול המלך, הייתה מרכז רומי וביזנטי משמעותי. לשוטט בין חורבות העיר שהשתמרו בקפידה, כולל האמפיתיאטרון המפואר, בתי המרחץ המרשימים, וקרדו מקסימוס המשוחזר, הרחוב הראשי של העיר העתיקה. הפארק מספק הצצה מרתקת לעבר, ומאפשר למבקרים לצעוד אחורה בזמן ולהתעמק בהיסטוריה העשירה של האזור.

בעמק המעיינות מוזיאונים ייחודיים של ראשית ההתיישבות, אתרי מורשת, מרכזי מבקרים של אנרגיה מתחדשת וחקלאות מודרנית מהמובילות בעולם.

באתר המועצה האזורית תוכלו לקבל מידע וזמני פעילות לאטרקציות בעמק

חוות הרוח בגלבוע

צופה אל עמק המעיינות, והיא מקום מושלם לתחילתו או סיומו של טיול נהדר בעמק המעיינות. בסיור בחוות הרוח בגלבוע תכירו את עולם האנרגיה המתחדשת, הילדים ימדדו את עוצמת הרוח ואת כיוונה ותצפו בסרט על כוחה של הרוח. ליצירת קשר – 052-8114645

סינגל אופניים

התופר את רכס הגלבוע ומתגמל באדרנלין, בנופים ובפריחה בכמויות אדירות. רכס הגלבוע מזמין אותנו לטיול מן האגדות – הוא מאתגר מאוד, אך מתגמל על כך בגדול ברכיבה כיפית על רקע נופים פנורמיים לעמק יזרעאל, לעמק בית שאן ולצפון השומרון, פריחה צבעונית מטורפת בכיכובו של אירוס הגלבוע, עתיקות ועוד..

טיול ג’יפים

אם אי פעם חלמתם על מקום שטובל כולו בנוף הרים משכר, שמוקף בטבע מרגיע ובאוויר פסגות צלול, טיול ג’יפים להר הגלבוע הוא בדיוק בשבילכם!
דניג’יפ ייקח אותכם לפסגתו הגבוהה ביותר של הגלבוע, ליערות אורנים צעירים,מרבדי פריחה מדהימים ונופים מרהיבים הנשקפים מההר. הנוף הפנורמי לכל עבר מרשים מאוד והעין לא נחה מהמראות המקסימים. הנסיעה לגלבוע היא בדרך הפטרולים הישנה ותצפית נוף עם הסברים לכיוון דרום. הטיול יעבור דרך היערות של הגלבוע ויגיע לצידו הצפוני של ההר לנקודת נוף נהדרת, שם יינתן הסבר ותוגש חליטת צמחים ריחנית.  דני  050-5503717

ג’ונגל כיף

שבקיבוץ בית זרע בצפון היא פינה טרופית המציעה פעילויות מעשירות עם בעלי חיים נדירים מכל העולם, שאין בה רגע אחד משעמם. תמצאו אצלנו את בעלי חיים מכל הסוגים והמינים ועולם קסום של פעילויות,סדנאות יצירה לילדים, ליטוף, האכלת יד, מתנפחים, טיולי שטח, ימי הולדת, מסיבות ועוד! 053-6287374

גן גורו

הוא גן חיות אוסטרלי שנמצא בעמק המעיינות למרגלות הר הגלבוע. בגן גורו תפגשו מקרוב עשרות קנגורו חופשיים מסוגים שונים. תכנסו לצפריית הלורים, תפגשו ותכירו עשרות תוכים צבעוניים שיעשו לכם שמח. עם כניסתכם לצפרייה האוסטרלית תתרשמו ממיני ציפורים גדולות וייחודיות. 04-6488531

שתפו מאמר זה:

אולי יעניין אותך גם...

הצהרת נגישות

אנו רואים חשיבות עליונה במתן שירות שוויוני לכלל לקוחותינו, הפארק שוכן באפיק נחל חמדיה ובשל כך קיימות מגבלות ניידות לכלל אורחי הפארק, אנחנו עושים מאמץ לתת מענה לאורחים בעלי מוגבלויות.
• באתר חניית נכים בסמוך לחניית המשרדים
• שביל גישה מהחניה למדשאות ולאגמים
• שירותי נכים
• במידת הצורך ניתן לפנות לקבל עזרה מעובדי הפארק 04-6581111